Lecture et habiletés de compréhension chez l'enfant (رقم التسجيلة. 340677)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01270cam a22003372i 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field a412844
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20241023185620.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 110722s2010 fr 1 fre d
009 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED-FIELD FOR ARCHIVAL COLLECTION (VM) [OBSOLETE]
fixed length control field 412844
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-2-10-055234-4
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number 718597264
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency FRAS
Language of cataloging fre
Transcribing agency FRAS
Modifying agency FRAS
Description conventions AFNOR
072 ## - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code SHS
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370.152
Edition number 21E
084 ## - OTHER CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370.15
095 ## - 095
a fr
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Blanc, Nathalie
Relator term Auteur
Relationship 070
9 (RLIN) 150218
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Lecture et habiletés de compréhension chez l'enfant
Medium [Texte imprimé] /
Statement of responsibility, etc. Nathalie Blanc
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Paris :
Name of publisher, distributor, etc. Dunod,
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 1 vol. (VIII-157 p.) :
Other physical details graph., couv. ill. ;
Dimensions 24 cm
490 1# - SERIES STATEMENT
Series statement Enfances. Psychologie et pédagogie
500 ## - GENERAL NOTE
General note Index
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliogr. p. 139-150
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. A travers une approche cognitive, l'auteur met en lumière le processus par lequel l'enfant accède au sens d'un texte, d'une phrase ou d'un mot. Elle montre en outre que les connaissances émotionnelles et métacognitives de l'enfant sont sollicitées dans le cadre du développement des habiletés de compréhension.
830 ## - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE
Uniform title Enfances (Dunod, Paris)
Name of part/section of a work Psychologie et pédagogie
930 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-UNIFORM TITLE HEADING [LOCAL, CANADA]
Uniform title 412844
931 ## -
-- a412844
990 ## - EQUIVALENCES OR CROSS-REFERENCES [LOCAL, CANADA]
Link information for 9XX fields FANJAOUI
المقتنيات
Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Home library Current library Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
  AUTO   Bibliothèque centrale Bibliothèque centrale En accès libre 21/02/2011 223.08   370.15 / 438 000002061122 21/02/2011 1 21/02/2011 Livre