Le ciné-tourisme : (رقم التسجيلة. 694426)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02048cam a2200361 i 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field a734544
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 210118s2016 mf 000 0 fre u
009 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED-FIELD FOR ARCHIVAL COLLECTION (VM) [OBSOLETE]
fixed length control field 734544
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-3-639-48297-3
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number 1413903604
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE
Geographic area code f-mr---
072 ## - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code OM
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 338.47910964
Edition number 23E
084 ## - OTHER CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 338.4
096 ## - LOCALLY ASSIGNED NLM-TYPE CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 300
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency FRAS
Language of cataloging fre
Transcribing agency FRAS
Modifying agency FRAS
Description conventions AFNOR
095 ## - 095
a mf
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Abouzakri, Abdelilah
Dates associated with a name (1987-....)
Relator term Auteur
Relationship 070
9 (RLIN) 456935
245 13 - TITLE STATEMENT
Title Le ciné-tourisme :
Remainder of title Ouarzazate, Hollywood d'Afrique /
Statement of responsibility, etc. Abdelilah Abouzakri
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Beau bassin :
Name of publisher, distributor, etc. Editions universitaires européennes,
Date of publication, distribution, etc. cop. 2016
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent (109 p.)
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Bibliogr. p. 78-81
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Le ciné-tourisme touche un public plus large que les campagnes de promotion touristiques traditionnelles ciblées. Les stratégies de marketing touristique des films ont été utilisées avec succès dans les principales destinations de films tels que Royaume-Uni, Etats-Unis, la Nouvelle-Zélande, l'Espagne, la France et la Corée. Les conclusions tirées de ces pays peuvent bénéficier de nombreuses destinations qui ont l'intention d'utiliser des films pour promouvoir les attraits existants ou de créer des nouveaux. Malgré les avantages du ciné tourisme, de nombreux organismes de tourisme ont été très lents à utiliser les possibilités de commercialisation à travers des films et de collaborer avec les deux organismes qui lient le cinéma et le tourisme. Le Maroc peut bénéficier du ciné-tourisme pour la promotion des endroits, ou bien de créer de nouvelles destinations à travers le secteur cinématographique, surtout que de nombreux réalisateurs ont choisi la province pour réaliser leurs films dans la ville d'Ouarzazate cela n'est pas donc le fruit du hasard
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element CINEMA
9 (RLIN) 1984
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element FILM
9 (RLIN) 3471
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element TOURISME
9 (RLIN) 1845
651 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
Geographic name OUARZAZATE
9 (RLIN) 4630
651 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--GEOGRAPHIC NAME
Geographic name MAROC
9 (RLIN) 1085
930 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-UNIFORM TITLE HEADING [LOCAL, CANADA]
Uniform title 734544
931 ## -
-- a734544
990 ## - EQUIVALENCES OR CROSS-REFERENCES [LOCAL, CANADA]
Link information for 9XX fields Ben Ali Rihab
951 ## - MUC
MUC CM
المقتنيات
Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Collection Home library Current library Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
  AUTO   Collection générale Bibliothèque centrale Bibliothèque centrale En accès libre 02/06/2021 441.86   338.4 / 966 000007578861 02/06/2021 1 02/06/2021 Livre