استراتيجيات علاج ظاهرة التنمر المدرسي لدى الأطفال والمراهقين في المدرسة والمجتمع / (رقم التسجيلة. 768222)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00914caa a2200241 i 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field a803494
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 240215s2022 ae 000 0 ara u
009 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED-FIELD FOR ARCHIVAL COLLECTION (VM) [OBSOLETE]
fixed length control field 803494
072 ## - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code SHS
096 ## - LOCALLY ASSIGNED NLM-TYPE CALL NUMBER (OCLC)
Classification number 300
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency FRAS
Language of cataloging ara
Transcribing agency FRAS
Modifying agency FRAS
Description conventions AFNOR
095 ## - 095
a ae
245 10 - TITLE STATEMENT
Title استراتيجيات علاج ظاهرة التنمر المدرسي لدى الأطفال والمراهقين في المدرسة والمجتمع /
Statement of responsibility, etc. ليليا دحدوح، زهير بوضرسة
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent ص. 461-480
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note بيبليوغرافيا : ص. 479-780
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name بوضرسة، زهير
Relator term المؤلف
Relationship 070
9 (RLIN) 479876
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title ظاهرتي الإساءة والتنمر على ذوي الاحتياجات الخاصة في الجزائر
Place, publisher, and date of publication قسنطينة :ألفا للوثائق،2022. -
Record control number a796287
902 ## - LOCAL DATA ELEMENT B, LDB (RLIN)
a B
930 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-UNIFORM TITLE HEADING [LOCAL, CANADA]
Uniform title 803494
931 ## -
-- a803494
990 ## - EQUIVALENCES OR CROSS-REFERENCES [LOCAL, CANADA]
Link information for 9XX fields EL AFIA
المقتنيات
Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Collection Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
  Library of Congress   Collection générale Bibliothèque centrale Bibliothèque centrale En accès libre 15/02/2024   362 / 1618 CO803494 15/02/2024 1 15/02/2024 فصل من كتاب