Théories et pratiques du marketing de la culture et du tourisme dans un contexte d'innovation (رقم التسجيلة. 850258)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 00857cam a2200205 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field a793224
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 230914n2022 fr 000 0 fre u
009 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED-FIELD FOR ARCHIVAL COLLECTION (VM) [OBSOLETE]
fixed length control field 793224
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-2-37687-587-1
072 ## - SUBJECT CATEGORY CODE
Subject category code SHS
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 65
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency FRAS
Language of cataloging ara
Transcribing agency FRAS
Modifying agency FRAS
Description conventions AFNOR
095 ## - 095
a fr
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Petr, Christine
9 (RLIN) 285559
245 ## - TITLE STATEMENT
Title Théories et pratiques du marketing de la culture et du tourisme dans un contexte d'innovation
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Caen : Management et société, 2022
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Un état des lieux de la théorisation du marketing de la culture et du tourisme dans des domaines tels que l'industrie musicale, le spectacle vivant ou encore l'économie collaborative, suivi d'une réflexion sur les pratiques liées à ce domaine ainsi que d'une exploration de ses usages alternatifs.
930 ## - EQUIVALENCE OR CROSS-REFERENCE-UNIFORM TITLE HEADING [LOCAL, CANADA]
Uniform title 793224
931 ## -
-- a793224
المقتنيات
Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Home library Current library Date acquired Cost, normal purchase price Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Copy number Price effective from Koha item type
  AUTO   Bibliothèque centrale Bibliothèque centrale 15/04/2024 350.11   XX(793224.1) 000007949739 15/04/2024 1 15/04/2024 Livre