عرض عادي عرض مارك
  • Ballardini, Bruno

دخول Personal Name

عدد التسجيلات المستخدمة: 1

001 - CONTROL NUMBER

  • control field: 155759

003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER

  • control field:

005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION

  • control field: 20230909150105.0

008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS

  • fixed length control field: 280507 |ffzz|nabbn || ||a |d

009 -

  • : AH

010 ## - LIBRARY OF CONGRESS CONTROL NUMBER

  • LC control number: 182109

035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER

  • System control number: APP174720

040 ## - CATALOGING SOURCE

  • Original cataloging agency: FRAS
  • Language of cataloging: fre
  • Transcribing agency: FRAS
  • Modifying agency: FRAS

100 1# - HEADING--PERSONAL NAME

  • Personal name: Ballardini, Bruno

370 ## - ASSOCIATED PLACE

  • Place of birth:
  • Associated country: it

374 0# - OCCUPATION

  • Occupation: Publicitaire, essayiste

375 ## - GENDER

  • Gender: M

670 ## - SOURCE DATA FOUND

  • Source citation: Jésus lave plus blanc ou Comment l'église catholique a inventé le marketing / Bruno Ballardini ; préf. de Jérôme Prieur ; trad. de l'italien par Jean-Luc Defromont.- Paris : L. Levi, 2006

678 0# - BIOGRAPHICAL OR HISTORICAL DATA

  • Biographical or historical data: Spécialiste de la philosophie des médias. Enseigne les langages et les techniques de la publicité au département Communication de l'Université de Rome (2006)
  • Expansion: Spécialiste de la philosophie des médias. Enseigne les langages et les techniques de la publicité au département Communication de l'Université de Rome (2006)

098 ## - OTHER CLASSIFICATION SCHEMES (OCLC)

  • Call number based on other classification scheme: 182109