Pedagogical norms for second and foreign language learning and teaching [Texte imprimé] / ed. by Susan gass, Kathleen Bardovi-Harlig, Sally Sieloff Magnan and Joel Walz
نوع المادة : نصالسلاسل:Language learning and language teaching (J. Benjamins, Amsterdam) ; 5تفاصيل النشر:Amsterdam: J. Benjamins, 2002وصف:VI-305 p. ; 22 cmتدمك:- 90-272-1700-9
- 408.0071 20A
- 408.0071
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 408.0071 / 96 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000002864181 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
408.0071 / 93 A philosophy of second language acquisition | 408.0071 / 94 Pathways to culture readings on teaching culture in the foreign language class / | 408.0071 / 95 Perspectives on foreign language immersion programs | 408.0071 / 96 Pedagogical norms for second and foreign language learning and teaching | 408.0071 / 97 New perspectives on grammar teaching in second language classrooms | 408.0071 / 98 Researching second language classrooms | 408.0071 / 99 Methodology in language teaching an anthology of current practice / |
Index
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.