Multiple competencies and self-regulated learning [Texte imprimé] : implications for multicultural education / ed. by Chi-yue Chiu, Farideh Salili, Ying-yi Hong
نوع المادة : نصالسلاسل:Research in multicultural education and international perspectives (Information Age Publishing, Greenwich) ; 2تفاصيل النشر:Greenwich: Information Age Publishing, 2001وصف:X-256 p. ; 23 cmتدمك:- 1-930608-93-4
- 370.117 21E
- 370.1
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | معلومات المجلد | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 370.1 / 653 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | (V. 2) | 1 | المتاح | 000000389983 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
370.1 / 650 Pedagogy of the oppressed | 370.1 / 651 Pédagogies en milieux populaires | 370.1 / 652 Nietzsche as educator | 370.1 / 653 Multiple competencies and self-regulated learning implications for multicultural education / | 370.1 / 654 Negotiating critical literacies in classrooms | 370.1 / 655 Moral development and moral education | 370.1 / 656 Moral education theory and practice / |
Index
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.