Negotiating critical literacies in classrooms [Texte imprimé] / ed. by Barbara Comber, Anne Simpson
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:London: Lawrence Erlbaum, 2001وصف:XXI-290 p. ; 23 cmتدمك:- 0-8058-3793-0
- 370.115 21E
- 370.1
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 370.1 / 654 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000000412704 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
370.1 / 651 Pédagogies en milieux populaires | 370.1 / 652 Nietzsche as educator | 370.1 / 653 Multiple competencies and self-regulated learning implications for multicultural education / | 370.1 / 654 Negotiating critical literacies in classrooms | 370.1 / 655 Moral development and moral education | 370.1 / 656 Moral education theory and practice / | 370.1 / 657 Multicultural education principles and practice / |
Index
Bibliogr. p. 280-282
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.