Research on mother tongue education in a comparative international perspective [Texte imprimé] : theoretical and methodological issues / edited by Wolfgang Herrlitz, Sigmund Ongstad, Piet-Hein van de Ven
نوع المادة : نصالسلاسل:Utrecht studies in language and communication ; 20 | Utrecht studies in language and communication (Radopi, Amsterdam) ; 20تفاصيل النشر:Amsterdam ; New York : Radopi, 2007وصف:1 vol. (282 p.) : ill., couv. ill. ; 22 cmتدمك:- 978-90-420-2278-2
- 400.143 20A
- 400.143
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 400.143 / 169 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000002866369 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
لا توجد صورة غلاف متاحة | ||||||||
400.143 / 166 The composition of meaning from lexeme to discourse / | 400.143 / 167 The growth and maintenance of linguistic complexity | 400.143 / 168 The typology of semantic alignment | 400.143 / 169 Research on mother tongue education in a comparative international perspective theoretical and methodological issues / | 400.143 / 17 Type-logical semantics | 400.143 / 170 التداولية من أوستن إلى غوفمان / | 400.143 / 171 La conception sémantique de la vérité d'Alfred Tarski à Jaako Hintikka / |
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.