Media argumentation [Texte imprimé] : dialectic, persuasion, and rhetoric / Douglas Walton
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2007وصف:1 vol. (XIII-386 p.) : ill. ; 24 cmتدمك:- 9780521876902 (hardback)
- 0521876907 (hardback)
- 9780521700306 (pbk.)
- 0521700302 (pbk.)
- 168 21E
- 160
المحتويات:
Logic, dialectic, and rhetoric -- The speech act of persuasion -- Propaganda -- Appeals to fear and pity -- Ad hominem arguments in political discourse -- Arguments based on popular opinion -- Fallacies and bias in public opinion polling -- Persuasive definitions and public policy -- Arguments -- The structure of media argumentation
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 160 / 297 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000002623146 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Index
Bibliogr. p. 361-372
Logic, dialectic, and rhetoric -- The speech act of persuasion -- Propaganda -- Appeals to fear and pity -- Ad hominem arguments in political discourse -- Arguments based on popular opinion -- Fallacies and bias in public opinion polling -- Persuasive definitions and public policy -- Arguments -- The structure of media argumentation
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.