Bourdieu, language and the media [Texte imprimé] / John F. Myles
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2010وصف:1 vol. (X-170 p.) : ill., couv. ill. ; 23 cmتدمك:- 978-0-230-22209-0
- 302.23014 21E
- 302.23
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 302.23 / 773 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000001862614 |
Bibliogr. p. 153-162
This book engages with key theoretical and analytical issues in the field of media, communication and cultural studies. Using case studies of radio, Internet, text messaging and photojournalism, it deploys Bourdieu's ideas to reveal how language in the media is implicated in broader social patterns of "symbolic violence"
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.