صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Bourdieu, language and the media [Texte imprimé] / John F. Myles

بواسطة:نوع المادة : نصنصتفاصيل النشر:Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2010وصف:1 vol. (X-170 p.) : ill., couv. ill. ; 23 cmتدمك:
  • 978-0-230-22209-0
تصنيف DDC:
  • 302.23014 21E
تصنيفات أخرى:
  • 302.23
ملخص:This book engages with key theoretical and analytical issues in the field of media, communication and cultural studies. Using case studies of radio, Internet, text messaging and photojournalism, it deploys Bourdieu's ideas to reveal how language in the media is implicated in broader social patterns of "symbolic violence"
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 302.23 / 773 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000001862614

Bibliogr. p. 153-162

This book engages with key theoretical and analytical issues in the field of media, communication and cultural studies. Using case studies of radio, Internet, text messaging and photojournalism, it deploys Bourdieu's ideas to reveal how language in the media is implicated in broader social patterns of "symbolic violence"

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.