The effects of task type and instructions on second language acquisition [Texte imprimé] / by Hayo Reinders
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Newcastle : Cambridge Scholars, 2010وصف:1 vol. (239 p.) : couv. ill. ; 22 cmتدمك:- 978-1-4438-1778-3
- 1-4438-1778-3
- 400.193 20A
- 400.19
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 400.19 / 485 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000001813296 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
400.19 / 482 Cognitive bases of second language fluency | 400.19 / 483 Crosslinguistic influence in language and cognition | 400.19 / 484 Defining pragmatics | 400.19 / 485 The effects of task type and instructions on second language acquisition | 400.19 / 486 Emotions in multiple languages | 400.19 / 487 Functional categories in learner language | 400.19 / 488 Language, cognition and space the state of the art and new directions / |
Bibliogr. p. [215]-239
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.