Functional categories in learner language [Texte imprimé] / edited by Christine Dimroth, Peter Jordens
نوع المادة : نصالسلاسل:Studies on language acquisition (Mouton de Gruyter, Berlin)تفاصيل النشر:Berlin ; New York : Mouton de Gruyter, cop. 2009وصف:1 vol. (XII-347 p.) : ill., graph. ; 24 cmتدمك:- 978-3-11-021616-5
- 400.193 20A
- 400.19
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 400.19 / 487 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000001813371 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
400.19 / 484 Defining pragmatics | 400.19 / 485 The effects of task type and instructions on second language acquisition | 400.19 / 486 Emotions in multiple languages | 400.19 / 487 Functional categories in learner language | 400.19 / 488 Language, cognition and space the state of the art and new directions / | 400.19 / 489 Lexical processing in second language learners papers and perspectives in honour of Paul Meara / | 400.19 / 490 Pragmatic impairment |
Bibliogr. en fin de communications
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.