Authenticity and learning [Texte imprimé] : Nietzsche's educational philosophy / David E. Cooper
نوع المادة : نصالسلاسل:International library of the philosophy of education (Routledge and Kegan Paul, London)تفاصيل النشر:London ; Boston : Routledge & K. Paul, 2009وصف:1 vol. (X-161 p.) ; 23 cmتدمك:- 978-0-415-56221-8
- 370.1 21E
- 370.1
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | معلومات المجلد | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 370.1 / 801 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | (V. 2) | 1 | المتاح | 000002824048 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
370.1 / 798 Democracy and the intersection of religion the reading of John Dewey's understanding of democracy and education / | 370.1 / 799 Augustine and liberal education | 370.1 / 800 Education as dialogue its prerequisites and its enemies / | 370.1 / 801 Authenticity and learning Nietzsche's educational philosophy / | 370.1 / 802 Authority is relational rethinking educational empowerment / | 370.1 / 803 V. 1 النظرية الإسلامية في التربية والتعليم | 370.1 / 803 V. 2 النظرية الإسلامية في التربية والتعليم |
Index
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.