Culture in school learning [Texte imprimé] : revealing the deep meaning / Etta R. Hollins
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New York ; London : Routledge, 2008الطبعات:2ème édوصف:1 vol. (XIX-201 p.) : ill. ; 23 cmتدمك:- 9780805841084
- 0805841083
- 9780203929438
- 0203929438
- 302.43 21E
- 302.3
المحتويات:
The centrality of culture and social ideology in school learning -- The deep meaning of culture -- Personalizing cultural diversity -- Learning about diverse populations of students -- Reframing the curriculum -- Redesigning instruction -- A framework for understanding cultural diversity in the classroom -- Transforming professional practice
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 302.3 / 452 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000002825915 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
لا توجد صورة غلاف متاحة | لا توجد صورة غلاف متاحة | |||||||
302.3 / 434 Valuing others in classical antiquity | 302.3 / 435 Approaches to the individual the relationship between internal and external conversation / | 302.3 / 436 Betrayal and betrayers the sociology of treachery / | 302.3 / 452 Culture in school learning revealing the deep meaning / | 302.3 / 456 Hierarchy in natural and social sciences | 302.3 / 457 V. 1 Lost in management | 302.3 / 457 V. 2 Lost in management |
Index
Bibliogr. p. 179-188
The centrality of culture and social ideology in school learning -- The deep meaning of culture -- Personalizing cultural diversity -- Learning about diverse populations of students -- Reframing the curriculum -- Redesigning instruction -- A framework for understanding cultural diversity in the classroom -- Transforming professional practice
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.