صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Schools and religions [Texte imprimé] : imagining the real / Julian Stern

بواسطة:نوع المادة : نصنصالسلاسل:Continuum studies in research in education (Continuum)تفاصيل النشر:London ; New York : Continuum, cop. 2007وصف:1 vol. (XIV-209 p.) ; 24 cmتدمك:
  • 0826485049
  • 9780826485045
الموضوع:تصنيف DDC:
  • 379.26 21E
تصنيفات أخرى:
  • 379
المحتويات:
Introduction : the philosophy of schooling -- The self and inclusion : imagining the real -- Community and society : fundamentals and fundamentalism -- Schooling and learning : to live human lives properly -- Inclusive research : voicing and learning -- Investigating text and context -- Dialogue within and between -- Inclusions and religious education -- Teaching and learning : about and from -- Religious education and citizenships -- Creativity and creation : beyond the cuckoo clock -- Blinded by the vision : schools, religions, policies and politics -- Learning beyond school : worldly homework -- Sincerity in research : people mattering
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 379 / 591 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000002822396

Index

Bibliogr. p. [176]-196

Introduction : the philosophy of schooling -- The self and inclusion : imagining the real -- Community and society : fundamentals and fundamentalism -- Schooling and learning : to live human lives properly -- Inclusive research : voicing and learning -- Investigating text and context -- Dialogue within and between -- Inclusions and religious education -- Teaching and learning : about and from -- Religious education and citizenships -- Creativity and creation : beyond the cuckoo clock -- Blinded by the vision : schools, religions, policies and politics -- Learning beyond school : worldly homework -- Sincerity in research : people mattering

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.