Second language task complexity [Texte imprimé] : researching the cognition hypothesis of language learning and performance / edited by Peter Robinson
نوع المادة : نصالسلاسل:Task-based language teaching (John Benjamins Pub.). Issues, research and practiceتفاصيل النشر:Amsterdam ; Philadelphia : John Benjamins Pub. Co., cop. 2011وصف:1 vol. (XII-345 p.) : ill. ; 25 cmتدمك:- 978-9-0272-0719-7
- 9027207194
- 978-9-0272-0720-3
- 9027207208
- 978-9-0272-9027-4
- 902729027X
- 400.193 20A
- 400.19
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 400.19 / 507 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000003167175 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Index
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.