An introduction to critical discourse analysis in education [Texte imprimé] / [edited by] Rebecca Rogers
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New York ; London : Routledge, 2011الطبعات:2nd edوصف:1 vol. (XXVIII-302 p.) : ill. ; 24 cmتدمك:- 978-0-415-87428-1
- 370.14 21E
- 370.1
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 370.1 / 797 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000002967875 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
370.1 / 778 V. 3 Islam and education major themes in education / | 370.1 / 778 V. 4 Islam and education major themes in education / | 370.1 / 796 Actor-network theory in education | 370.1 / 797 An introduction to critical discourse analysis in education | 370.1 / 798 Democracy and the intersection of religion the reading of John Dewey's understanding of democracy and education / | 370.1 / 799 Augustine and liberal education | 370.1 / 802 Authority is relational rethinking educational empowerment / |
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.