Simulation and gaming for mathematical education [Texte imprimé] : epistemology and teaching strategies / Angela Piu, Cesare Fregola
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Hershey ; New York : Information Science Reference, cop. 2011وصف:1 vol. (X-244 p.) : couv. ill., graph., ill. ; 26 cmتدمك:- 978-1-60566-930-4
- 372.7 23E
- 372
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 372 / 660 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000005794638 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
"This book proposes simulation games supported by the most recent discoveries and advances in theories of learning research, and gears operational decisions toward the development of an integrated system for the teaching of mathematics in primary schools"--Provided by publisher
Bibliogr. p. 229-238
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.