صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Constructing inequality in multilingual classrooms [Texte imprimé] / [edited] by Luisa Martin Rojo ; with contributions by Adriana Patino-Santos, Esther Alcala, Ana Marıa Relano Pastor... [et al.]

المساهم (المساهمين):نوع المادة : نصنصالسلاسل:Language, power and social process (Mouton de Gruyter, Berlin)تفاصيل النشر:Berlin ; New York : De Gruyter Mouton, cop. 2010وصف:1 vol. (VIII-422 p.) : carte ; 24 cmتدمك:
  • 978-3-11-022663-8
الموضوع:تصنيف DDC:
  • 370.117094641 21E
تصنيفات أخرى:
  • 370.1
المحتويات:
Journey around our classrooms -- Educating in multilingual and multicultural schools in Madrid -- Critical sociolinguistic ethnography in schools -- The classrooms of Madrid: shaping a new multicultural map / Adriana Patiño-Santos -- Compensatory logic in the construction of knowledge -- Constructing the "good" and "deficit" student through norms and assessment /Esther Alcalá and Luisa Martín Rojo -- Managing linguistic diversity in a traditionally monolingual area -- Who is a "legitimate participant" in multilingual classrooms? Essentialising and naturalising culture / Luisa Martín Rojo, Ana María Relaño Pastor and Irina Rasskin Gutman -- Discipline and resistance in multilingual classrooms in Madrid -- Facing inequality
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 370.1 / 885 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000002933313

Bibliogr. p. [385]-418

Journey around our classrooms -- Educating in multilingual and multicultural schools in Madrid -- Critical sociolinguistic ethnography in schools -- The classrooms of Madrid: shaping a new multicultural map / Adriana Patiño-Santos -- Compensatory logic in the construction of knowledge -- Constructing the "good" and "deficit" student through norms and assessment /Esther Alcalá and Luisa Martín Rojo -- Managing linguistic diversity in a traditionally monolingual area -- Who is a "legitimate participant" in multilingual classrooms? Essentialising and naturalising culture / Luisa Martín Rojo, Ana María Relaño Pastor and Irina Rasskin Gutman -- Discipline and resistance in multilingual classrooms in Madrid -- Facing inequality

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.