Deweyan inquiry [Texte imprimé] : from education theory to practice / James Scott Johnston
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Albany : State University of New York Press, cop. 2009وصف:1 vol. (IX-97 p.) ; 24 cmتدمك:- 978-0-7914-9355-7
- 370.1 21E
- 370.1
المحتويات:
The case for inquiry -- The case for Deweyan inquiry -- An account of general inquiry -- Inquiry in science education -- Inquiry in social science education -- Inquiry in art and art education -- Inquiry, embodiment, and kinesthetics in education -- Conclusion
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 370.1 / 812 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000003819333 |
Bibliogr. p. 91
The case for inquiry -- The case for Deweyan inquiry -- An account of general inquiry -- Inquiry in science education -- Inquiry in social science education -- Inquiry in art and art education -- Inquiry, embodiment, and kinesthetics in education -- Conclusion
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.