Social research method [Texte imprimé] : qualitative and quantitative approaches / H. Russell Bernard
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Los Angeles ; London ; New Delhi, [etc.] : SAGE Publications, cop. 2013الطبعات:2nd edوصف:1 vol. (XXXIII-788 p.) : ill., couv. ill. ; 26 cmتدمك:- 978-1-4129-7854-5
- 300.72 21E
- 300
المحتويات:
Preface -- About the author -- About social science -- The foundations of social research -- Preparing for research -- Research design : experiments and experimental thinking -- Sampling : the basics -- Sampling theory -- Nonprobability sampling -- Interviewing I : unstructured and semistructured.
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 300 / 655 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000003812259 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Bibliogr. p. 691-753
Preface -- About the author -- About social science -- The foundations of social research -- Preparing for research -- Research design : experiments and experimental thinking -- Sampling : the basics -- Sampling theory -- Nonprobability sampling -- Interviewing I : unstructured and semistructured.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.