The star as icon [Texte imprimé] : celebrity in the age of mass consumption / Daniel Herwitz
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New York : Columbia University Press, 2008وصف:1 vol. (XI-157 p.) : ill. ; 22 cmتدمك:- 9780231145404
- 306 21E
- 306.4
المحتويات:
The candle in the wind -- There is only one star icon (except in a Warhol picture) -- Therefore not all idols are American -- A star is born -- The film aura : an intermediate case -- Stargazing and spying -- Teleaesthetics -- Diana haunted and hunted on TV -- Star aura in consumer society (and other fatalities).
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 306.4 / 514 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000003817537 |
Bibliogr. p. 145-149
The candle in the wind -- There is only one star icon (except in a Warhol picture) -- Therefore not all idols are American -- A star is born -- The film aura : an intermediate case -- Stargazing and spying -- Teleaesthetics -- Diana haunted and hunted on TV -- Star aura in consumer society (and other fatalities).
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.