Brands of faith [Texte imprimé] : marketing religion in a commercial age / Mara Einstein
نوع المادة : نصالسلاسل:Religion, media, and culture seriesتفاصيل النشر:London ; New York : Routledge, 2008وصف:1 vol. (XIV-241 p.) : ill. ; 24 cmتدمك:- 9780415409773
- 306.6911785 21E
- 306.6
المحتويات:
The changing religious marketplace -- The business of religion -- Branding faith -- The course to God -- The new televangelists -- Kabbalah : marketing designer spirituality -- The politics of faith brands -- Has religious marketing gone too far?
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 306.6 / 593 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000004690436 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
306.6 / 591 V. 3 Anthropology of religion | 306.6 / 591 V. 4 Anthropology of religion | 306.6 / 592 Studying religion and society sociological self-portraits / | 306.6 / 593 Brands of faith marketing religion in a commercial age / | 306.6 / 594 Religious commodifications in Asia marketing gods / | 306.6 / 595 Conversion to modernities the globalization of Christianity / | 306.6 / 597 Religion as social capital producing the common good / |
Bibliogr. p. 211-235
The changing religious marketplace -- The business of religion -- Branding faith -- The course to God -- The new televangelists -- Kabbalah : marketing designer spirituality -- The politics of faith brands -- Has religious marketing gone too far?
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.