Rethinking public relations [Texte imprimé] : propaganda and democracy / Kevin Moloney
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New York : Routledge, 2006الطبعات:2nd Edوصف:XIII-228 p. : 24 cmتدمك:- 0-415-37061-2
- 659.2 21E
- 659
المحتويات:
A great Niagara of PR -- PR from top to bottom -- A future with PR -- PR and propaganda -- PR propaganda in the UK -- Can PR and democracy co-exist? -- Is PR damaging democracy? -- Ethics, social responsibility, stakeholders -- Politics, corporate PR, campaigning -- Markets, branding, reputation -- Media matters -- The consequences of PR propaganda.
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 659 / 187 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000004612230 |
2nd. Ed.
Bibliogr. p. [204]-217
A great Niagara of PR -- PR from top to bottom -- A future with PR -- PR and propaganda -- PR propaganda in the UK -- Can PR and democracy co-exist? -- Is PR damaging democracy? -- Ethics, social responsibility, stakeholders -- Politics, corporate PR, campaigning -- Markets, branding, reputation -- Media matters -- The consequences of PR propaganda.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.