Sensory marketing [Texte imprimé] : theoretical and empirical grounds / by Bertil Hulten
نوع المادة : نصالسلاسل:Routledge interpretive marketing research (Routledge, New York)تفاصيل النشر:New York ; London : Routledge, 2015وصف:1 vol. (XV-404 p.) : ill., graph. ; 24 cmتدمك:- 978-1-138-91462-9
- 658.8 23E
- 658.8
المحتويات:
Preface -- History of consumer marketing -- The marketing dynamics -- Sensory marketing -- The brain and the five senses -- The sense of sight -- The sense of sound -- The sense of smell -- The sense of touch -- The sense of taste -- Multi-sensory brand experience -- Sensory marketing in the future -- Index
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 658.8 / 774 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000006566678 |
Notes bibliogr.
Preface -- History of consumer marketing -- The marketing dynamics -- Sensory marketing -- The brain and the five senses -- The sense of sight -- The sense of sound -- The sense of smell -- The sense of touch -- The sense of taste -- Multi-sensory brand experience -- Sensory marketing in the future -- Index
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.