Problem-based learning [Texte imprimé] : an inquiry approach / John Barell
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Thousand Oaks : Corwin Press, c2007الطبعات:2nd edوصف:1 Vol. (XI-179 p.) : ill. ; 29 cmتدمك:- 9781412950039 (cloth : acid-free paper)
- 1-4129-500-1
- 371.39 23E
- 371.3
المحتويات:
Preparation. An inquiry process ; Designing the invitational environment ; A curricular overview -- Application. Teacher-directed inquiry ; Teacher-student shared inquiry ; Student-directed inquiry ; Multidisciplinary approaches ; Assessment, application, and reflection
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 371.3 / 834 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000004568353 |
Bibliogr. p. 173-176
Preparation. An inquiry process ; Designing the invitational environment ; A curricular overview -- Application. Teacher-directed inquiry ; Teacher-student shared inquiry ; Student-directed inquiry ; Multidisciplinary approaches ; Assessment, application, and reflection
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.