صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Religion in the media age [Texte imprimé] / Stewart M. Hoover

بواسطة:نوع المادة : نصنصالسلاسل:Religion, media, and culture series (Routledge, London and New York)تفاصيل النشر:London ; New York : Routledge, 2006وصف:1 vol. (IX, 341 p.) : couv. ill. ; 24 cmتدمك:
  • 0-415-31422-4
  • 0-415-31423-2
  • 0-203-50320-1 (e-book)
تصنيف DDC:
  • 298.615 23A
تصنيفات أخرى:
  • 298.61
المحتويات:
What this book could be about -- From medium to meaning : the evolution of theories about media, religion, and culture -- Media and religion in transition -- Articulating life and culture in the media age : plausible narratives of the self -- Reception of religion and media -- Cultural objects and religious identity among born-agains and mainstream believers -- Cultural objects and religious identity among metaphysical believers, dogmatists, and secularists -- Representing outcomes -- Media and public religious culture post-09/11/01 and post-11/2/04 -- Conclusion: what is produced?
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre 298.61 / 1061 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000004691747

Bibliogr. p. [317]-330

What this book could be about -- From medium to meaning : the evolution of theories about media, religion, and culture -- Media and religion in transition -- Articulating life and culture in the media age : plausible narratives of the self -- Reception of religion and media -- Cultural objects and religious identity among born-agains and mainstream believers -- Cultural objects and religious identity among metaphysical believers, dogmatists, and secularists -- Representing outcomes -- Media and public religious culture post-09/11/01 and post-11/2/04 -- Conclusion: what is produced?

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.