Schooling, ideology and the curriculum [Texte imprimé] / ed. and introd. by Len Barton, Roland Meighan and Stephen Walker
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:London: The Falmer Press, 1980وصف:207 p. ; 23 cmتدمك:- 0-905273-12-5
- 306.43 21E
- 306.43
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 306.43 / 263 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000000390415 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
لا توجد صورة غلاف متاحة | ||||||||
306.43 / 260 Sex equity in education | 306.43 / 261 School experience explorations in the sociology of education / | 306.43 / 262 Schooling in capitalist America educational reform and the contradictions of economic life / | 306.43 / 263 Schooling, ideology and the curriculum | 306.43 / 264 School and community in theThird World | 306.43 / 265 School and society a sociological reader / | 306.43 / 266 School and the social order |
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.