Status update [Texte imprimé] : celebrity, publicity, and branding in the social media age / Alice E. Marwick
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New Haven ; London : Yale University Press, 2013وصف:1 vol. (VIII-360 p.) ; 24 cmتدمك:- 978-0-300-17672-8
- 305.52 23E
- 305.5
المحتويات:
A Cultural History of Web 2.0 -- Leaders and Followers : Status in the Tech Scene -- Fabulous Lives of Micro-Celebrities -- Self-Branding : The (Safe for Work) Self -- Lifestreaming : We Live in Public -- Designed in California : Entrepreneurship and the Myths of Web 2.0 -- Conclusion -- Appendix: Cast of Characters
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 305.5 / 984 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000005473328 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Bibliogr. p. 317-345
A Cultural History of Web 2.0 -- Leaders and Followers : Status in the Tech Scene -- Fabulous Lives of Micro-Celebrities -- Self-Branding : The (Safe for Work) Self -- Lifestreaming : We Live in Public -- Designed in California : Entrepreneurship and the Myths of Web 2.0 -- Conclusion -- Appendix: Cast of Characters
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.