Technology, literacy and learning [Texte imprimé] : a multimodal approach / Carey Jewitt
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:London ; New York : Routledge, 2006وصف:1 vol. (XV-175 p.) : ill. ; 24 cmتدمك:- 0-415-34549-9
- 978-0-415-34549-1
- 371.33 23E
- 371.3
المحتويات:
Introduction -- Turning a multimodal lens on technology-mediated learning -- Towards a multimodal analysis -- Reshaping of curriculum knowledge -- Multimodal learning -- Multimodality, "reading," and literacy -- Pedagogy as design -- Some final thoughts on representational and communicational resourcees, technology, and learning
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 371.3 / 854 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000005534586 |
Bibliogr. p. 165-172
Introduction -- Turning a multimodal lens on technology-mediated learning -- Towards a multimodal analysis -- Reshaping of curriculum knowledge -- Multimodal learning -- Multimodality, "reading," and literacy -- Pedagogy as design -- Some final thoughts on representational and communicational resourcees, technology, and learning
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.