Coming to terms with student outcomes assessment [Texte imprimé] : faculty and administrators' journeys to integrating assessment in their work and institutional culture / edited by Peggy L. Maki
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Sterling : Stylus, cop. 2010وصف:1 vol. (227 p.) ; 23 cmتدمك:- 978-1-57922-434-9
- 378.107 23E
- 378
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 378 / 1064 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000006742867 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Notes bibliogr.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.