When democracies choose war : politics, public opinion, and the marketplace of ideas / Andrew Z. Katz
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Boulder : Lynne Rienner Publishers, 2017وصف:(253 p.)تدمك:- 978-1-62637-646-5
- 355.0272 23E
- 355.02
المحتويات:
Introduction : democratic wars of choice and the marketplace of ideas -- France's effort to retain Indochina -- Richard Nixon's pursuit of "peace with honor" in Vietnam -- Britain's war to retake the Falklands -- Israel's 1982 war in Lebanon to secure peace in the Galilee -- War as a "new product" : marketing marketing operation Iraqi Freedom -- Conclusion : toward a better understanding of democracies at war?
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 355.02 / 497 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007192289 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Introduction : democratic wars of choice and the marketplace of ideas -- France's effort to retain Indochina -- Richard Nixon's pursuit of "peace with honor" in Vietnam -- Britain's war to retake the Falklands -- Israel's 1982 war in Lebanon to secure peace in the Galilee -- War as a "new product" : marketing marketing operation Iraqi Freedom -- Conclusion : toward a better understanding of democracies at war?
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.