صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

English language teaching research in the Middle East and North Africa : multiple perspectives / edited by Sahbi Hidri

المساهم (المساهمين):نوع المادة : نصنصمداخل تحليلية: أظهر التحليلاتتفاصيل النشر:Cham : Springer International Publishing, 2019وصف:(716 p.)تدمك:
  • 978-3-319-98533-6
الموضوع:تصنيف DDC:
  • 428.0071161 23E
تصنيفات أخرى:
  • 420
ملخص:This edited collection examines a range of English Language Teaching (ELT) research in the Middle East and North Africa (MENA). While the MENA context has witnessed considerable change in recent years, it has so far been under-represented in ELT research at both the regional and the international level. This book aims to fill that gap by surveying the current state of the field, examining in detail a range of issues and concepts, and suggesting future directions for further research. It will be of interest to ELT researchers and practitioners in general - not just those based in MENA contexts themselves.
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 420 / 758 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000007567711

This edited collection examines a range of English Language Teaching (ELT) research in the Middle East and North Africa (MENA). While the MENA context has witnessed considerable change in recent years, it has so far been under-represented in ELT research at both the regional and the international level. This book aims to fill that gap by surveying the current state of the field, examining in detail a range of issues and concepts, and suggesting future directions for further research. It will be of interest to ELT researchers and practitioners in general - not just those based in MENA contexts themselves.

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.