Research on Islamic business concepts : proceedings of the 13th Global Islamic Marketing Conference, October 2022
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Berlin : Springer, 2023تدمك:- 9789819951178
- 65
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale | XX(799692.1) (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007926389 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
This proceedings volume presents selected chapters from the 13th Global Islamic Marketing Conference, featuring contributions from renowned experts from around the world. The chapters offer an up-to-date overview of research and insights into Islamic business practices, with a specific focus on Islamic marketing and entrepreneurship strategies. Authored by experts hailing from diverse countries such as Malaysia, Indonesia, India, Pakistan, United Arab Emirates, Jordan, and Morocco, the chapters collectively provide a comprehensive understanding of the subject matter.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.