Muslims making British media : popular culture, performance and public religion / Carl Morris
نوع المادة : نصالسلاسل:Islam of the Global Westتفاصيل النشر:London : Bloomsbury Academic, 2022 وصف:(vi, 232 p.)تدمك:- 9781350265356
- 305.610941 23E
- 305
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 305 / 2028 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007782169 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
Bibliogr. p. 213-229
Carl Morris draws on original fieldwork to examine Muslim cultural production in Britain, with a focus on the performance-based entertainment industries: music, comedy, film, television and theatre. It is a seminal study that charts the growing agency and involvement of British Muslims in cultural production over the last two decades. Morris sets this discussion within the context of wider religious, social and cultural change, with important insights concerning the sociological profile, religious lives and public visibility of Muslims in contemporary Britain.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.