The role of participants in education research : ethics, epistemologies, and methods / edited by Warren Midgley, Patrick Alan Danaher and Margaret Baguley
نوع المادة : نصالسلاسل:Routledge research in educationتفاصيل النشر:London : Routledge, 2017وصف:(262 p.)تدمك:- 9781138118560
- 370.72 23E
- 370.1
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 370.1 / 1441 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007841644 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
The first publication of this book was in 2013.
This book explores different perspectives on the role, influence and importance of participants in education research. Drawing on a variety of philosophical, theoretical and methodological approaches, the book examines how researchers relate to and with their participants before, during, and after the collection and/or production of data; reimagining the rights of participants, the role/s of participants, the concept/s of "participant" itself"
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.