Social entrepreneurship in the Middle East. Volume 2 / edited by Dima Jamali and Alessandro Lanteri
نوع المادة : نصمداخل تحليلية: أظهر التحليلاتتفاصيل النشر:New York : Palgrave Macmillan, 2015 وصف:(225 p.)تدمك:- 978-1-137-50993-2
- 338.040956 23E
- 338
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 338 / 513 V. 2 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007836510 |
This two-volume book unveils trends, strengths, weaknesses and overall dynamics and implications of social entrepreneurship in the Middle East region, whilst identifying both opportunities and threats facing social entrepreneurship and supplements through a wealth of insights and examples inspired from practice and current applications.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.