صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Social entrepreneurship in the Middle East. Volume 2 / edited by Dima Jamali and Alessandro Lanteri

المساهم (المساهمين):نوع المادة : نصنصمداخل تحليلية: أظهر التحليلاتتفاصيل النشر:New York : Palgrave Macmillan, 2015 وصف:(225 p.)تدمك:
  • 978-1-137-50993-2
تصنيف DDC:
  • 338.040956 23E
تصنيفات أخرى:
  • 338
ملخص:This two-volume book unveils trends, strengths, weaknesses and overall dynamics and implications of social entrepreneurship in the Middle East region, whilst identifying both opportunities and threats facing social entrepreneurship and supplements through a wealth of insights and examples inspired from practice and current applications.
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 338 / 513 V. 2 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000007836510

This two-volume book unveils trends, strengths, weaknesses and overall dynamics and implications of social entrepreneurship in the Middle East region, whilst identifying both opportunities and threats facing social entrepreneurship and supplements through a wealth of insights and examples inspired from practice and current applications.

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.