Women entrepreneurs and business empowerment in Muslim countries / Minako Sakai, Amelia Fauzia
نوع المادة : نصالسلاسل:Gender, development and social changeتفاصيل النشر:New York : Palgrave Macmillan, cop. 2022 وصف:(267 p.)تدمك:- 978-3-031-05953-7
- 338.092 23E
- 338
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 338 / 515 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000007836336 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
This book analyzes women entrepreneurs in Muslim countries who are using Islamic values to develop and run small businesses. As a core case study, the authors are using Indonesia as it is the largest Muslim country in the world by population. The project examines supportive policies and economic programs in detail and considers their effects on the businesses of several women entrepreneurs.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.