Interpretive pedagogies for higher education [Texte imprimé] : Arendt, Berger, Said, Nussbaum, and their legacies / Jon Nixon
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:New York : Continuum, 2012وصف:1 vol. (XII-166 p.) ; 24 cmتدمك:- 9781441117151
- 378.01 21E
- 378
المحتويات:
The place of pedagogy -- Public education -- The interpretive tradition -- Becoming thoughtful: Hannah Arendt (1906-1975) -- Becoming attentive: John Berger (b.1926) -- Becoming worldly: Edward W. Said (1935-2003) -- Becoming responsive: Martha C. Nussbaum (b.1947) -- Open futures -- Educated publics -- Pedagogic spaces.
نوع المادة | المكتبة الحالية | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | 378 / 891 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000003819661 |
Bibliogr. p. 153-162
The place of pedagogy -- Public education -- The interpretive tradition -- Becoming thoughtful: Hannah Arendt (1906-1975) -- Becoming attentive: John Berger (b.1926) -- Becoming worldly: Edward W. Said (1935-2003) -- Becoming responsive: Martha C. Nussbaum (b.1947) -- Open futures -- Educated publics -- Pedagogic spaces.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.