The promise of poststructuralist sociology [Texte imprimé] : marginalized peoples and the problem of knowledge / Clayton W. Dumont, Jr.
نوع المادة : نصتفاصيل النشر:Albany : State University of New York Press, c2008وصف:1 vol. (226 p.) ; 23 cmتدمك:- 9780791474419 (hardcover : alk. paper)
- 0791474410 (hardcover : alk. paper)
- 9780791474426 (pbk. : alk. paper)
- 0791474429 (pbk. : alk. paper)
- 301.01 21E
- 301.01
المحتويات:
Meeting the monster : understanding poststructuralist assumptions -- A genealogy of the scientific self -- Toward a post-Christian ethic of responsibility in sociology -- The American debate on "postmodernism" -- Who's understanding whose past? "telling the truth" about Native dead -- Taking charge of the affirmative action debate : social science and racial justice.
نوع المادة | المكتبة الحالية | المجموعة | رقم الطلب | رقم النسخة | حالة | تاريخ الإستحقاق | الباركود | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Livre | Bibliothèque centrale En accès libre | Collection générale | 301.01 / 533 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) | 1 | المتاح | 000001414578 |
Browsing Bibliothèque centrale shelves, Shelving location: En accès libre, Collection: Collection générale إغلاق مستعرض الرف(يخفي مستعرض الرف)
لا توجد صورة غلاف متاحة | لا توجد صورة غلاف متاحة | |||||||
301.01 / 529 The structure of sociological theory | 301.01 / 53 Habermas et Foucault parcours croisés, confrontations critiques / | 301.01 / 532 Discourse on applied sociology | 301.01 / 533 The promise of poststructuralist sociology marginalized peoples and the problem of knowledge / | 301.01 / 534 The Routledge critical and cultural theory reader | 301.01 / 536 Des sociologues et la philosophie | 301.01 / 539 L'impact des sciences sociales |
Index
Bibliogr. p. [211]-221
Meeting the monster : understanding poststructuralist assumptions -- A genealogy of the scientific self -- Toward a post-Christian ethic of responsibility in sociology -- The American debate on "postmodernism" -- Who's understanding whose past? "telling the truth" about Native dead -- Taking charge of the affirmative action debate : social science and racial justice.
لا توجد تعليقات على هذا العنوان.
تسجيل الدخول إلى حسابك لنشر تعليق.