صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Understanding children's perspectives in social research / M. Rezaul Islam. Professor in Social Work, University of Dhaka, Bangladesh.

بواسطة:نوع المادة : نصنصتفاصيل النشر:Hoboken, NJ : Wiley-Blackwell, 2024.وصف:pages cmنوع المحتوى:
  • text
نوع الوسائط:
  • unmediated
نوع الناقل:
  • volume
تدمك:
  • 9781394264360
الموضوع:تنسيقات مادية إضافية:Online version:: Understanding children's perspectives in social researchتصنيف DDC:
  • 361.0072 23/eng/20240319
تصنيف مكتبة الكونجرس:
  • HV11 .R46 2024
ملخص:"Understanding Children's Perspectives in Social Research delves into the transformative shift in social research that positions children as active participants rather than passive subjects. This book explores the profound impact of integrating children's perspectives on research outcomes, ethical considerations, and the broader landscape of education and policymaking. Through interdisciplinary insights, practical methodologies, and real-world case studies, it empowers researchers, educators, policymakers, and practitioners to amplify the voices of children, enhancing research quality and inclusivity"-- Provided by publisher.
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية رقم الطلب حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale المتاح 000007968440

Includes index.

"Understanding Children's Perspectives in Social Research delves into the transformative shift in social research that positions children as active participants rather than passive subjects. This book explores the profound impact of integrating children's perspectives on research outcomes, ethical considerations, and the broader landscape of education and policymaking. Through interdisciplinary insights, practical methodologies, and real-world case studies, it empowers researchers, educators, policymakers, and practitioners to amplify the voices of children, enhancing research quality and inclusivity"-- Provided by publisher.

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.