صورة غلاف أمازون
صورة من Amazon.com
صورة الغلاف المخصصة
صورة الغلاف المخصصة

Women in tourism in Asian Muslim countries / Nataša Slak Valek, Hamed Almuhrzi, editors

المساهم (المساهمين):نوع المادة : نصنصالسلاسل:Perspectives on Asian tourismتفاصيل النشر:Singapore : Springer, cop. 2021وصف:(200 p.)تدمك:
  • 978-981-33-4759-5
تصنيف DDC:
  • 338.4791091761082 23E
تصنيفات أخرى:
  • 338.4
ملخص:This book focuses on women in tourism in Muslim countries, specifically where a woman can be seen as a tourism consumer, or a woman producing tourism. This book discusses the role of women in the Muslim world and founds that socio-culturally Islam has a greater impact on women than men. The process of identity construction and the religious values of women have also been extensively researched. But little is known about the role of Muslim women in the tourism industry and this book addresses these themes in the Asian context.
نوع المادة:
وسوم من هذه المكتبة لا توجد وسوم لهذا العنوان في هذه المكتبة. قم بتسجيل الدخول لإضافة الأوسمة
التقييم بالنجوم
    متوسط التقييم: 0.0 (0 صوتًا)
المقتنيات
نوع المادة المكتبة الحالية المجموعة رقم الطلب رقم النسخة حالة تاريخ الإستحقاق الباركود
Livre Livre Bibliothèque centrale En accès libre Collection générale 338.4 / 1019 (إستعراض الرف(يفتح أدناه)) 1 المتاح 000007836343

This book focuses on women in tourism in Muslim countries, specifically where a woman can be seen as a tourism consumer, or a woman producing tourism. This book discusses the role of women in the Muslim world and founds that socio-culturally Islam has a greater impact on women than men. The process of identity construction and the religious values of women have also been extensively researched. But little is known about the role of Muslim women in the tourism industry and this book addresses these themes in the Asian context.

لا توجد تعليقات على هذا العنوان.