000 01510cam a2200373 i 4500
001 a391852
008 091111s2009 xxuad | |001 0 eng d
009 391852
020 _a978-0-8213-7929-5
035 _a757332532
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
072 _aSHS
082 0 4 _a371.262
_221E
084 _a371.2
095 _axxu
100 1 _aKellaghan, Thomas
_d(1933-2017)
_eAuteur
_4070
_9110633
245 1 0 _aUsing the results of a national assessment of educational achievement
_h[Texte imprimé] /
_cThomas Kellaghan, Vincent Greaney, T. Scott Murray ; [foreword by Elizabeth King]
260 _aWashington :
_bThe World Bank,
_ccop. 2009
300 _a1 vol. (XV-167 p.) :
_bill., graph., couv. ill. ;
_c26 cm
490 1 _aNational assessments of educational achievement ;
_v5
504 _aBibliogr. p. 147-162
700 1 _aGreaney, Vincent
_d(1942-....)
_eAuteur
_4070
_9110632
700 1 _aMurray, T. Scott
_eAuteur
_4070
_9313468
700 1 _aKing, Elizabeth
_ePréf.
_4080
_988380
767 0 _aكليغان، توماس. -
_tاستخدام نتائج التقييم الوطني للتحصيل التعليمي. -
_wa698018
830 0 _aNational assessments of educational achievement (The World Bank, Washington)
_9313467
930 _a391852
931 _aa391852
990 _aMalchouch
700 1 9 _aكليغان، توماس
_d(1933-2017)
700 1 8 _aغريني، فينسنت
_d(1942-....)
700 1 8 _aموري، ت. سكوت
999 _c324556
_d324556