000 01325cab a2200373 i 4500
001 a489641
003 SIRSI
008 130313s2010 ts 000 0 eng d
009 489641
035 _a1459120635
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
043 _af-ti---
_aa-qa---
072 _aOM
082 0 4 _a372.2109611
_221E
082 0 4 _a372.21095692
_220A
084 _a372
100 1 _aAlkaabi, Ibrahim
_eAuteur
_4070
_9321656
245 1 0 _aComparaison of approaches to children's early education and child protection awareness in Qatar and Tunisia :
_bharmonizing the linkages of favorable social values with policy practices /
_cIbrahim Alkaabi
300 _ap. 11-25
504 _aBibliogr. p. 23-25
650 4 _aVALEUR
_916107
650 4 _aENSEIGNEMENT PRESCOLAIRE
_95151
651 4 _aTUNISIE
_91128
651 4 _aQATAR
_9199456
773 0 _tشؤون اجتماعية : مجلة فصلية علمية محكمة تعنى بالعلوم الإنسانية والاجتماعية. -
_gN. 107, 2010, p. 11-25. -
_dالشارقة : جمعية الاجتماعيين، [1981]-. -
_x1025-059X
_oCote de la revue :W13085. -
_wa489119
930 _a489641
931 _aa489641
990 _aEl Basri
990 _aEl Basri
095 _amr
999 _c451704
_d451704