000 01372cam a2200289 i 4500
001 a576422
008 121011s1997 fr d || ||00 0 eng d
009 576422
035 _a949208309
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
041 0 _aeng
_bfre
072 _aSHS
082 0 4 _a338.17318094
_221E
084 _a338.1
245 1 4 _aUne approche de la consommation du riz dans six pays européens par la méthode des groupes cibles, première étape
_h[Texte imprimé] :
_bactes du séminaire de Montpellier, 28-29 juin 1996 = A focus group approach to the consumer preference on rice in six European countries, step one : proceedings of the Montpellier seminar 28-29 june 1996 /
_céditeur scientifique = scientific editor Jean Chataigner
246 1 3 _aA focus group approach to the consumer preference on rice in six European countries, step one : proceedings of the Montpellier seminar 28-29 june 1996
260 _aMontpellier :
_bInstitut agronomique méditerranéen de Montpellier,
_c1997
300 _a1 vol. (104 p.) :
_bgraph. ;
_c28 cm
500 _aNuméro spécial (revue)
700 1 _aChataigner, Jean
_eEd.
_4340
_92048
773 0 _tCahiers options méditerranéennes. -
_gVol. 24, n. 1, 1997. -
_oCote de la revue : O41806
_w3242
930 _a576422
931 _aa576422
990 _aADERAB Soukaina
095 _afr
999 _c513719
_d513719