000 01323cab a2200349 i 4500
001 a632249
008 170629s2012 ua 000 0 eng d
009 632249
035 _a1459093460
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
041 0 _aeng
_bara
043 _af-ly---
072 _aOM
082 0 4 _a428.00712612
_223E
084 _a420
100 1 _aAl-Meshry, Abeer Alwaer Nasser
_eAuteur
_4070
_9383927
245 1 2 _aA suggested strategy based on the language experience approach to develop Libyan secondary stage students' critical reading and writing skills /
_cAbeer Alwaer Nasser al-Meshry
300 _ap. 2157-2180
504 _aBibliogr. p. 2178-2180
500 _aL'origine de cet article est une thèse de MA en éducation
546 _aContient un résumé en arabe
650 4 _aENSEIGNEMENT SECONDAIRE
_92019
650 4 _aLANGUE ANGLAISE
_91682
650 4 _aENSEIGNEMENT DES LANGUES
_95167
651 4 _aLIBYE
_91551
773 0 _tJournal of scientific research in education. -
_gVol. 13, part 4, 2012, p. 2157-2180. -
_dالقاهرة : كلية البنات للآداب والعلوم والتربية بجامعة عين شمس، 2012. -
_oCote de la revue : W13113
_wa495465
930 _a632249
931 _aa632249
990 _aEl Basri
095 _amr
999 _c583346
_d583346