000 01107cab a2200349 i 4500
001 a655198
008 180424s2017 mr 000 0 eng d
009 655198
035 _a1459131453
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
043 _af-mr---
072 _aOM
082 0 4 _a344.640780263
_223E
084 _a344
100 1 _aArrif, Bouchra
_eAuteur
_4070
_9401566
245 1 2 _aA critical reading in the legislation regulating teacher in-service training :
_bMorocco as a case /
_cAarif Bouchra
300 _ap. 15-24
504 _aBibliogr. p. 23-24
650 4 _aFORMATION CONTINUE
_9248141
650 4 _aFORMATION DES ENSEIGNANTS
_91220
650 4 _aLEGISLATION
_91137
650 4 _aDAHIR
_98564
650 4 _aDECRET
_915485
651 4 _aMAROC
_91085
773 0 _tLes cahiers du Centre des études doctorales. -
_gN. 4, 2017, p. 15-24. -
_dCasablanca : Faculté des lettres et des sciences humaines Ben M'Sik, 2017. -
_oCote de la revue : M3309. -
_wa583774
930 _a655198
931 _aa655198
990 _aEr-Rafiy
095 _amr
951 _aCM
999 _c600661
_d600661